onsdag 27 juni 2012

Tokig!

Jag blir verkligen galen snart! Jag håller på med bordsplaceringarna men får verkligen ingen ordning på det. Försöker knepa och knåpa ihop det så det ska bli bra men verkar bara bli pannkaka av allt idag :( Har verkligen världens sämsta dag känner ja.

Fattar inte, hur jag än vänder och vrider på hur folk ska sitta så kommer det två stycken som inte passar/vill sitta bredvid varandra. Hur har ni löst ert? Eller får folk bara sitta vart de vill? Det kanske egentligen vore vara det lättaste MEN jag vill ju inte det ska bli dessa gruperingar, Sebastians familj på en sida och min familj på den andra. Vill att dem ska kunna prata och lära känna varandra.

Bild

2 kommentarer:

  1. Kanske ska typ göra lappar eller någe med namn på som de får dra fick idén ifrån eva&adam fyra födelsedagar & ett fiasko.
    De är gör svårt och vet hur man ska göra, men jag hoppas de fixar sig för er :)

    SvaraRadera
  2. skriv olika numer på tex en massa lappar..placera ett numer på varje tallrik.. sen lappar med samma numer i en skål.. sen får folk dra ut skålen och sätta sig vid det numret de fick.. tadam..löst..plus blir rolig lek med ha ha

    SvaraRadera