torsdag 28 juni 2012

Besviken!

Idag skulle vi kolla på lokalen som det var menat vi skulle ha bjudningen på efter vigseln. Vi fixade runt där för att komma på en bra lösning med borden så alla skulle få plats och efter en stund så kom vaktmästaren in och frågade mig massa saker och var ASotrevlig! Så just nu vet jag inte om jag vill hyra där faktiskt. Jag menar! Jag är ju faktiskt deras kund, så dem borde behandla mig med respekt. Men inte! Otrevlig som jag vet inte vad var han. Jag gick där ifrån ledsen och besviken och har redan bokat in att kolla på en annan lokal ikväll då han betedde sig så. Tycker ni det är viktigt att folk bemöter er väl eller låter ni det bara rinna av er om folk är otrevliga?

 

2 kommentarer:

  1. de ska fan uppföra sig.. du e precis som du skrev deras kund.. e du trevlig ska banne mig dom vara det med

    SvaraRadera
  2. Ja jag blev så ledsen när jag gick där ifrån så imorgon ringer jag och avbokar det stället faktiskt.

    SvaraRadera