fredag 8 juni 2012

Alla vägar bär till Rom.

I September har vi planerat in våran bröllopsresa och där kommer även min syster och hennes man följa med på. Kan inte beskriva hur mycket jag ser fram emot det här, det ska bli en helt fantastisk upplevelse.

Platser som jag skulle vilja besöka när vi är i Rom:

Colosseum i Rom

Fontana di Trevi

Pantheon

Marknader vill jag också gärna besöka såklart som tex Via Sannio somm har massor av kläder skor och smycken.

Har inte hunnit läst så mycket om fler ställen än men kommer absolut läsa på mer :)

Har ni varit i Rom? Kom gärna med tips på vad man kan göra :)

2 kommentarer:

  1. linda stjärnlööw10 juni 2012 kl. 01:38

    Ni har även spanska trappan och att inte glömma st peterskyrkan den är Hur mäktig som helst

    SvaraRadera
  2. Jo jag har kollat lite :) Har ni varit där?

    SvaraRadera