tisdag 12 juni 2012

Sårad, ledsen

Har stängt ner både min facebook, stängt av min mobil, jag pallar inte med allt tjafs. Det får mig att vilja hoppa av. Om folk bara kunde inse att dom förstör mer än vad dem tror, men huvudsaken är att DEM går med huvudet högt och "vet" att dem inte gjort något fel. Men rätta mig om jag har fel nu, det är väl inte bara ens fel om två träter eller? Varför får då jag skulden för allt när jag försökt gjort så mycket jag bara kan?

Nog pratat om det här för det här är ingen klagoblogg, det är min blogg om vårt bröllop som vi verkligen ser fram emot!

 

Idag så köpte jag stenar som ska vara till min brudbukett, det kommer bli galet bra.

Fikade även med syster i morse, vilket alltid är lika trevligt <3

Nej nu tänker jag faktiskt gå och lägga mig och hoppas på att jag vaknar upp imorgon och allt bara varit en enda mardröm.

Bild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar