söndag 3 juni 2012

Bröllop.

Den 30e Maj bestämde jag och Sebastian att vi ville ta ett sånt stort steg som att gifta oss. Allt känns så bra även fast det gått sån kort tid. Allt känns så rätt med honom och så självklart för det är han som jag vill tillbringa mitt liv med! Herregud vilken man jag hittat :) Den bästa av dem alla. Han som inte tvekar en sekund att hålla om en när man är ledsen, tar hand om en när man är sjuk, skrattar med en om man är glad! Ja listan kan göras lång, han är helt enkelt den bästa!

Så den 31:a Maj bar vi iväg till Degerfors bröllopsbutik för att pröva klänningar.

Mina syner på bröllop var PAMPIGT, dyrt och exklusivt! Kommer dit, prövar en av dem vackraste klänningarna jag någonsin sett, brodyr, prälor och glitter! Helt sagolik! Jag kan säga att jag visade inte ens när jag hade den på, det var verkligen inte jag! Det var bara att tänka om. Den där 20,000:- klänningen som jag suktat efter SÅ länge var verkligen inte jag. Jag prövade tre stycken enklare klänningar och hittade en som verkligen kändes som jag. Eller två kanske man ska säga för jag hängde undan två som jag skulle välja mellan.

Fredag 1:a Juni åkte vi till Kristinehamn för att släppa bomben hos min Farmor. Hon blev såklart chokad men glad.

Vi hittade en butik i stan där som sålde brudklänningar så vi bestämde oss för att kika. Prövade en klänning och den kändes SÅ rätt! Och ännu mer rätt när hon sa att det var 70% på den! Kan ni förstå! 70% på klänningen jag ville bära på mitt bröllop! Helt galet! Så köpte tiara, slöja och brudklänning för 1500:- och fick även klänningen insydd för det priset! Vilket flyt!!

Så nu de senaste dagarna har vi planerat och planerat. Skrivit inbjudningar, försökt komma på alla som vi vill bjud. JA You name it! Allt är som en enda gröt i huvudet på mig och allt är rörigt! Så tur har vi alla vackra och underbart snälla människor som hjälper oss. Utan er vet jag inte vad jag skulle gjort! <3

Bild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar