söndag 3 juni 2012

Bröllop.

Det är nu jag inser hur mycket jag verkligen älskar min familj! Hur mycket jag verkligen behöver dem.

Jag måste faktiskt säga att min familj är helt fantastisk! Vi försöker finnas där för varandra så gott det bara går och finns alltid där när någon behöver stöttning eller råd.

Mitt i alla bröllopsyra och mindre än 12 veckor kvar så står vi här och har (tror jag) full kontroll över allt, det är bara jag som är helt borta och fattar inget. Jag kan knappt bärga mig tills jag står där framme i kyrkan och ska säga ja till han som jag älskar mest! Till han som fått mig att må bra och fått mig att bli lycklig igen.

Det är min tur nu <3

Idag har jag varit hos en av mina tärnor och bestämt att hon ska hålla tal och styra lite över dem andra så dem kommer igång lite :) Dem har cirka 20 minuter på sig efter bröllopet, efter middagen någon gång att hitta på något skoj. Hoppas dom vill göra det för mig :) MEN jag har ju dem bästa vännerna så jag vet att dem ställer upp <3

Bild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar