onsdag 13 juni 2012

Halsband

Nu sitter jag här igen, i valet och kvalet om vilka smycken jag ska bära på bröllopet.

Det står mellan ett lite mer plottrigt strasshalsband och ett smycke som jag fick av min Mamma med ett silverpläterat hänge som det står "Älskade dotter" och under hänget hänger en vit pärla.

Jag har en väldigt enkel klänning och ska ju ha en tiara med strass så jag vet inte om jag tycker det blir för mycket med strass på både halsband och tiara, eller det kanske ser konstigt ut om jag har strass i tiaran och inte i smyckena.

Tänkte slänga in en liten bild ikväll när min blivande man kommer hem ifrån jobbet och hjälper mig föra över bilderna till datorn :)

Men på ett ungefär såhär ser strasshalsbandet ut faste det är lite större. Kanske inte alls är så lika nu när

jag tänker efter :/

Bild

 

Bild

och såhär ser det andra smycket ut, den längst till vänster! :)

Så hjälp mig nu! Vad tycker ni?

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar