torsdag 28 mars 2013

Torsdag

Va längesen jag skrev något nu, har varit en riktig jobbig tid och blev inlagt på sjukhuset för att lilla Vienna tyckte det var dags att komma ut men det tyckte inte vi. Inte riktigt än :)
Fick både spruta,dropp och tabletter för att stoppa upp förlossningen lite. Blev 4 dygn på sjukhuset innan jag bestämde mig för att prata med läkaren om att få åka hem då jag mådde riktigt dåligt över hur jag blev behandlad på den nya avdelningen jag fick flytta till. Fick åka hem på Måndag och skulle komma tillbaka på kontroll på Tisdagen och när jag kom tillbaka visade det sig att vilan hemma hade gjort mig gott och livmodertappen hade gått tillbaka lite så det var bättre! Så idag var jag på återbesök igen och det visade sig att när dom skickat hem mig i Tisdags var jag tydligen öppen 2cm och det hade jag aldrig förstått men nu var det inget alls så hon får stanna i magen en stund till! Vi längtar efter dig men vill gärna att du håller dig i magen tills allt är klart :)
På förlossningsavdelningen var dom HELT fantastiska! Så välkomnande och vänliga och dom tog verkligen hand om mig. STOR eloge till dom för att dom gör ett sånt fantastiskt jobb.

Första ultraljudsbilden på våran dotter <3 Tror jag bara var i vecka 9 eller 10.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar