lördag 30 mars 2013

Hoppas ni alla får en jätte trevlig påsk!
Har sovit hos Mamma i natt och nu håller hon på med massa god påskmat, Mamma är verkligen bäst på att laga mat :)
Jag har fixat den vitachokladmoussen till tårtan som Veronica beställt att jag ska göra och ska snart börja tillverka lite blommor att ha på den så ni får gärna hålla tummarna för mig att den inte blir totalt misslyckad och ful!

Här har illamåendet hängt i sig i tre dagar nu, jag håller på att bli tokig. Har läst lite att mångas förlossningar har börjat med ett illamående, så lite nervös är jag! Men jag har lovat mig själv att sluta läsa på internet om alla dessa saker då jag får varenda symptom som finns.

Nej nu ska jag börja fixa ihop lite blommor till tårtan. Kram på er <3

Började dagen med en riktig grötfrukost idag! :) Mummms!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar