fredag 29 mars 2013

Påsk

Sebastian och jag pratade igår om att dom gamla på ålderdomshemmet inte fick något godis. Gravid och känslig som jag är blev jag galet frustrerad och drömde i natt att jag gav bort mitt påskägg till dom. När jag vaknade skickade jag till Veronica och vi bestämde att vi skulle åka och köpa godis så vi kunde ge dom!
Vi frågade även på ICA om dom ville sponsra med lite vilket dom verkligen gjorde :) Varken Konsum, Lidl eller Pekås ville/kunde inte vilket är väldigt synd tycker jag! Så stor eloge till ICA för dom ville ge våra äldre en glad påsk <3

Så vi åkte upp till ålderdomshemmet med 11 stycken stora godispåsar och gav ut till avdelningarna och sa att personalen skulle hålla sina fingrar i styr då dom faktiskt hade fått eget godis. Varför får personalen det men inte dom boende?! Helt sjukt!
Nu har dom i alla fall lite att gotta sig med <3


Verkligen en osmickrande bild på mig men den bjur jag på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar