söndag 3 mars 2013

baby shower

I Fredags så blev jag glatt överraskad av mina fina vänner och familj med en baby shower :)
Mamma hämtade upp mig och vi åkte till Veronica och där hade dom fixat massor av mys och fina presenter :) Blir helt varm i hjärtat att jag har så fina människor runt om mig, ni är fantastiska!
Dom bjöd på smaskig fruktsallad och grönsaker med lite olika dippsåser vilket som passade mig tokbra då jag är helt galen i frukt och grönsaker just nu!
 Vi fick även en jättefin säng till Vienna och en riktigt fin musikmobil (heter det så?) sån man händer på sängen med musik och så blir det en fin stjärnhimmel i taket.
Fick även ett påslakan och pyjamasar till henne, så fint allt ihop!
Får inte glömma den fina blöjtårtan dom gjort! Ska lägga ut bild på den men bilden gör den verkligen inte rättvis.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar