tisdag 15 januari 2013

Tisdag

Den här dagen har gått så himla fort! Gick upp rätt tidigt idag, i alla fall om man jämför med vad jag gjort dom senaste två veckorna. Imorse tvingade jag Sebastian att ge mig frukost på sängen :) sen såg vi på en film och bara låg kvar i sängen tills jag kom på att jag ville ha semmelfika ;) Sagt och gjort. Vi gick ner till stan och Sebastian köpte en stor semla åt mig! MUMS!

Sen gick jag till praktiken. Jag har en tokbra praktikplats på Filipstads smyckesbutik :) Riktigt roligt faktiskt även om det inte blev att vara där så länge idag, nedrans foglossningar!
Sen tog vi en liten tur till Sebastians Mormor och satt där och pratade ett bra tag! :) riktigt trevligt.

Nu får det bli att fortsätta med maten som idag blir grönsakssoppa sen får det blir filmmys i soffan om jag inte fastnar framför datorn vill säga ;)
Kram alla <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar