onsdag 23 januari 2013

Onsdag

Igår var en händelserik dag. mina syskonbarn var här till runt klockan sex och vi hade det riktigt mysigt. Vi bakade en äppelpaj som vi åt till efterrätt efter vi ätit pasta med skinksås :)
Sen på kvällen så fick jag mig en fin elstöt i duschen, något hade gått snett så det var ström i hela duschhandtaget, konstigt men jag lyckas alltid med det mest konstiga. Jag ringde förlossningens rådgivning och dom ville att jag skulle åka in på en gång för att kolla så allt var bra med lilla V, vilket det var :) Så vi fick åka hem. Dock fick jag en väldig huvudvärk efter elstöten och har haft det sen igår. I natt vaknade jag upp i ren panik och fick ingen luft och hostade så jag kräktes, vet inte alls vad som hände så har inte sovit så värst bra i natt , är helt slut i kroppen.
Men snart kommer Thimon ifrån skolan så vi får mysa ner oss framför en film tills Theo ska hämtas.

Nej nu får det bli att vila en liten stund till. Kram!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar