söndag 13 januari 2013

Söndag

Idag är lilla V väldigt aktiv i magen, känt henne nästan hela morgonen :) Påtal om det, ni som är, har varit gravid, vad tycker ni om att folk kommer fram och känner och pussar på magen utan att fråga? är det okej eller inte? Själv tycker jag det är jättejobbigt att folk bara kommer fram och känner, vet inte varför. Tycker bara det är så privat på något sätt.

Jaja, har dragit igång städet som inte blev klart igår då vi åkte till Kristinehamn på en kvällstur med syster :) <3 Så nu har jag tagit tag i det stora berget av disk och tänkte försöka ta och dammsuga och skura köket också. Dock är varmvattnet slut nu så får vänta lite med att fortsätta diska ;)

La som vanligt inte ut bilden som jag lovade igår. Så här kommer bild på vagnen :)

Bild

 

Sen måste jag även säga tack till Sara som gav mig så många fina ord här om dagen ! tack, det värmde verkligen <3

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar