fredag 16 november 2012

Vad händer?

Ena dagen är jag lyckligare än någonsin , andra dagen är helt kass. Som idag. Idag är en sån dag som ångesten sitter på min axel, hånar och skrattar åt mig. Berättar vad värdelös jag är, jag kommer bli en dålig mamma, jag är en dålig vän och framförallt ingen bra dotter eller syster.
Livet känns just idag som det går nerför. Folk säger att jag ska tänka på det lilla som jag har i magen och tro mig! Det gör jag verkligen. Jag älskar det mer än allt på jorden och jag är lycklig att det här ska hända just mig, men vissa dagar är svårare än andra att se bortom det där mörkret.
Och idag är en av dom dagarna, jag saknar många av mina gamla vänner, jag har gråtit mig igenom den här dagen och känner mig ensammast i världen. Folk förväntar sig att jag ska stötta dom men vart är dom som ska stötta mig nu? Utan min familj hade jag aldrig orkat det här! Tack för att ni varit här nästan varje dag för utan det hade jag brutit samman. Det händer så mycket i mitt liv nu, vissa saker klarar jag inte riktigt av att hantera så bra som jag önskar att jag borde.  Jag hoppas det blir bättre imorgon för idag är ångesten värre än på länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar