fredag 9 november 2012

Fredag

Det är väl Fredag idag? Jag har blivit så dagvilsen nu sen jag bara legat hemma. I söndags så fick jag mig en stöt från ett elutag som saknade kåpa, kan ju säga att det var en jävla stöt och ont gjorde det. Några timmar efter så fick jag en himla blödning och jag trodde det var missfall, blev jätte ledsen och Sebastian ringde sjukhuset vilket dom bestämde att ambulansen skulle möta upp oss i Molkom. Kom in till sjukhuset och alla sköterskor sa " så du har fått missfall?" Vilket tog jävligt hårt på mig och jag var tvungen att ställa in mig mentalt på att så var fallet, vi skulle inte få något barn och barnrummet var jag ju tvungen att komma på vad jag skulle ha det till.  Kom in till gynläkaren som var hur trevlig som helst och hon visade att allt bara var bra. Bebisens hjärta slog och den sprattlade runt, jag dog nästan av lycka! Fast nu ska jag vara sängliggandes i minst två veckor och vara försiktig och inte lyfta tungt så min familj har satt upp barnvaktsschema -.- Imorgon är det Mammas tur då Sebastian jobbar. Gud så jag längtar till 5e December och få se våran guldklimp.
Tog ni reda på kön på eran bebis eller ville ni det skulle bli en överraskning? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar