torsdag 8 november 2012

Längesen.

Så mycket har hänt på kort tid. Både jobbiga och bra saker men vi kämpar på. Vi har även blivit med hus :) som vi längtat! Vi har fixat nedervåningen, kaklat köket, lagt nytt golv och målat. Det börjar likna ett hem här nu, slänger upp lite bilder när det blivit lite mer ordning här.
5e December har vi tid för ultraljud så efter det ska vi börja inreda barnrummet :) kan inte med ord beskriva hur lycklig jag är över att få bygga ett helt nytt liv med Sebastian. Jag längtar tills vi har vårat barn här och vi är en familj . Jag längtar så efter att få bli Mamma. Jag längtar så efter vårsn första jul! Att få hitta våra egna traditioner dock tror jag att jag kommer föra vidare många av mina egna. Speciellt en sak som Mamma alltid gjort, varje julmorgon så väckte Mamma oss med uppdukad julfrukost vid tvn där kollade vi på jullovsmorgon och åt skinksmörgås och gröt. Det gör jag fortfarande! Saknar faktiskt jularna då hela familjen var samlad hemma hos Mormor, julen då man var liten. Julen var alltid så spännande! Jag har inte gillat jul på flera år men just den här julen känns magisk. Jag älskar min familj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar