lördag 6 oktober 2012

Mysdag!

Idag så känns det som en helt okej dag ! Känns som jag orkar lite mer just nu.

Förut så kom Mamma in till stan och vi åkte till Mormor och Morfar med nybakade frallor och fikade <3

Sen när jag kom hem så hade min helt fantastiska man börjat städa lägenheten så då fick även jag ork att hjälpa till så nu har vi bytt gardiner och fixat fint i fönstren så det blir lite höst mysigt :) Kanske slänger ut lite bilder ikväll när allt är klart.

Nu kom vi precis in från en promenad med Ronja, vi gick längs strandvägen, det är så himla vackert ute med alla vackra färger! Så passade på att ta lite bilder som jag också slänger upp sen när Sebastian hjälpt mig hitta sladden till kameran.

Hoppas ni har en lika fin dag som jag! Kram

Bild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar