söndag 11 november 2012

Vissa dagar är sämre än andra.

Idag är en sån dag då jag bara vill gömma huvudet i sanden, skrika ut all min luft ifrån mina lungor, gråta tills jag inte orkar gråta mer. Idag känns det som så mycket är fel. Jag vill fixa och måla i mitt hem, sätta upp gardiner, inreda min garderob och bara få det fint men jag får snällt vänta. Jag vet att det är för mitt och mitt barns bästa så jag måste vara försiktig. Jag vet det!

Men just nu idag så känns det så frustrerande att bo i ett renoveringsobjekt! Jag vill att det ska komma iordning nu på en gång.

Jag känner mig som en fånge i mitt eget hem som jag just nu inte riktigt trivs i ännu. Jag saknar att gå ner på stan och ta en fika med mina vänner och jag vill bara ta första bästa tåget och bara åka och se vart jag hamnar.

Märker på mitt humör att jag börjar bli rastlös och jag blir så frustrerad av att ligga hemma och titta på film dagarna ut.

Jaja förhoppningsvis blir det bättre snart och jag kommer på fötterna igen.

Livet har sina med och motgångar och jag kämpar vidare som vanligt!

Kram!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar