lördag 1 december 2012

1a December

Har börjat skriva igen, skrev alltid mycket förut mennvar hela tiden någon som tryckte ner mig så jag bestämde mig för att sluta. Jag har börjat skriva för mig själv för att rensa tankarna och få ner dom minnen som känts jobbigt och det känns redan så mycket bättre!

Idag är det 1a December det firade jag med "julfrukost" på sängen för Sebastian :) åh snart är det jul! Dock längtar jag mest tills nästa jul då vi har vpran egen bebis här hos oss! På Onsdag är det ultraljud, jag hoppas verkligen dom kan se om det är en pojke eller flicka :)

Idag blir det nog mest lugnt, försöka plocka lite här hemma och Sebastian ska få måla klart hallen och trappen så vi kan börja få iordning lite där också.
Kanske åka till BilligeNicklas med Mormor, vi får se.

image

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar