lördag 9 februari 2013

Längesen!

Det var längesen jag skrev något i bloggen, har inte haft datorn i kopplad så har inte blivit så mycket.
Har varit lite upp och ner. Varit inne på förlossningen nu två gånger på två veckor för att kolla förtidig vattenavgång och äggvita. Jag hade äggvita i urinen så nu är det kontroll varje vecka, så nu blir det ännu lugnare framöver! vill ju inte att min tös ska komma riktigt än :)

Har kommit på mig själv att vara sugen på så mycket sött hela tiden, speciellt äppelpaj och idag har jag varit galet sugen på apelsiner så Mormor körde mig precis till ICA så jag kunde få mig mina apelsiner ;)

Har lite bilder och så sen under tiden jag inte uppdaterat som jag tänkte slänga upp lite senare.
Ska låta Sebastian fixa en ny header åt mig strax.

Vi har även avslöjat namnet nu. En liten Vienna kommer det att bli :) Och jag längtar som en tok efter dig! 13 veckor kvar tills du kommer <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar