söndag 22 juli 2012

jobbig söndag

Har sett nu både på min sida här och på facebook att mitt liv tagit en plötslig vändning, jag har ägnat nästan all vaken tid till att hjälpa Djurskyddet här i Filipstad med dem stackars små katterna som blev utan Mamma. Vi har hittat flera stycken kattungar som behövt akut veterinärsvård och kärlek! Har fyra stycken här hemma, hade fem men en gick bort igår :(

Har lagt bröllopsplaneringen lite åt sidan för det kändes som min tid behövdes mer hos katterna än på mitt eget bröllop just för stunden och mitt mående har bara stigit uppåt när jag har känt mig behövd och när jag känt att jag kunnat bidragit och hjälpt med något istället för att bara sitta hemma.

Idag tror jag det blir rätt lugnt , matar kattbebisarna varannan timme så blir inte så mycket spring ute för min del, Kitty är fortfarande halt men äter smärtstillande så jag hoppas det blir bättre snart <3

Måste även fixa min klänning som är alldeles förstod, men det löser sig förhoppningsvis snart. Det är inte ens fem veckor kvar tills vi ska gifta mig såg jag nu! Vart har tiden tagit vägen?

Bild

 Lilla Hope som bestämde sig för att lämna oss igår :( <3

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar