torsdag 12 juli 2012

Bröllopsklänning

För förra månaden eller när det var så köpte jag min brudklänning.

Här om dagen så prövade jag den och då märker jag i ren panik att klänningen är felsydd! Dramatisk som jag är börjar jag gråta och kände att det här är värre än döden.

Massa snälla folk erbjöd sig att hjälpa mig att sy rätt den <3

Idag var vi till Kristiehamn och skulle visa hon som sytt den att det inte var riktigt rätt gjort. När jag kom in så hittade jag en helt annan som jag verkligen fall för!

Även om jag prövade min första och hon försökte fixa till det (men gjorde det bara värre) så prövade jag den andra. Och såklart kom jag hem med TVÅ bröllopsklänningar! En klänning som nästan ingen i min familj sett ;)

Så ja den får det blir. Problemet är att nu behöver jag ha hjälp att sy in den här också ;)

2 kommentarer:

  1. min bröllops klänning ska komma nu runt den 20-25 juli o jag e sinnes nervös att den inte ska passa...jag kommer fet börja mega gråta då oxå.. men jag lever på hoppet att den ska sitta perfekt.. önska kan man.. köpte du din oxå på ebay?

    SvaraRadera
  2. Nej mina köpte jag på en butik :)
    Klart den kommer passa dig! :)

    SvaraRadera