tisdag 10 juli 2012

Fullt upp!

Förlåt för dålig uppdatering men har haft SÅ mycket att göra.

Kitty flyttade ju in hit för några dagar sen och i förrgår fick vi ännu ett tillfälligt tillskott i familjen, Caspian.

Caspin kom hit via djurskyddet och ska bo här tills dem hittar ett permanent hem åt denna vackra katt :)

Sen igår så åkte vi till Uppsala för Mamma skulle till sjukhuset , vi gick runt lite i Uppsala och jag måste säga att Herregud vilken helt fantastiskt vacker stad! Vi var till Domkyrkan och det var sjukt mäktigt att se, helt galet vacker! Sen ville vi även gå och kolla på slottet men det var tyvärr inte öppet på Måndagar :(

Efter det fortsatte vi mot Stockholm och Gröna Lund, men det var så sjukt mycket folk där så vi orkade inte vara kvar.

Vi köpte åkband men åkte bara en karusell. Vi ville åka två andra också men dem var tyvärr avstängda :(

Sen bar det av vidare till Solna där vi skulle sova, där bestämde vi oss för att gå ut och äta.

Vi gick till ett ställe där men FYFAN vad otrevlig personalen var ! Riktigt dåligt faktiskt så det var sista gången vi var dit.

Nu är jag äntligen hemma och snart ska Sebastian iväg och jobba så jag blir ensam i natt :( Jag som saknat honom så nu när jag varit borta men imorgon får vi ta igen tiden som vi missat.

Nu blir det att diska undan och plocka upp ;)

Bild

1 kommentar:

  1. arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr jag vill ha vill ha vill ha era säng lampor...de snygga bakom dig med super söta skärmar.. dregel dregel

    SvaraRadera