torsdag 16 maj 2013

trött

Jag måste bara säga att jag har fått världens underbaraste unge! jag älskar henne av hela mitt hjärta och du är verkligen alldeles perfekt.
Nu dom senaste dagarna har jag verkligen tänkt igenom allt, vad fort livet kan ändras. Det är verkligen inte värt att småtjafsa och bråka! Tänk att imorgon kan det vara försent. Jag skulle aldrig förlåt mig själv om någon till mig gick bort och vi var ovänner över något så himla löjligt.

Här om dagen så kom Sebastian ner och berättade för mig att Pappa låg på sjukhuset i Göteborg, han hade fått en hjärtinfarkt. Jag fick panik och bröt ihop och jag ringde Veronica och vi bestämde oss för att vi ville åka ner till Pappa som stöd, sagt och gjort, vi packade det vi behövde till Vienna så åkte vi till Pappa som då blev flyttad till Trollhättan. Vi kom dit och det verkligen sög i magen på mig när jag läste skylten "hjärtcenter" , fy vilken hemsk upplevelse och jag kan inte ens förstå hur det skulle kännas för min Pappa! Jag älskar han av hela mitt hjärta och vill aldrig det ska hända han något.


Igår var BVC här och vägde Vienna och pratade , hon har nu gått upp till 3220 :) Blir en stor tjej <3

Idag har jag haft en heldag med Maria, va riktigt kul att komma ut och bara få prata en stund. Senare på kvällen kom Sofie hit, dom flyttar ifrån Filipstad imorgon och fy vad mycket jag kommer sakna henne <3


Blev mycket hopp hit och dit i bloggen idag men har så mycket tankar så vet inte vart jag ska varken börja eller sluta.

vet i alla fall att jag älskar min familj och jag hoppas dom vet att jag alltid kommer finnas där och stötta dom!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar