söndag 5 maj 2013

Strömstad

Vi tog oss en tur till Strömstad. Skönt att komma ifrån Filipstad lite.
Vienna har haft ont i magen nu några dagar och haft svårt att bajsa, tips på att hjälpa henne för att få igång på magen mottages gärna!
Här är det helt fantastiskt väder, jättevarmt! :)
Vi har varit på Nordby en sväng nu på dagen och där köpte vi en liten grej till Vienna att hänga i vagnen som spelar och hon somnade direkt när vi startade den.
Hon är verkligen den mest perfekta ungen någonsin! Den mest snälla som jag någonsin träffat. I natt hade hon ont i magen så första gången på tre veckor så höll hon oss vakna en stund men vad gör det, hon är så fantastisk så jag vill spendera all min vakna tid med henne <3
Hittade mig även ett par jeans och en klänning på hm.
Har även siktat in mig på en jacka så jag tänkte himla lite extra med ögonen till Pappa för Viennas Mamma behöver faktiskt en sån jacka ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar