fredag 26 april 2013

Min älskade dotter!

Älskade lilla Vienna! Så mycket lycka du kom med till mitt liv.
Alla puzzelbitar som någonsin fattats fall på plats och hela mitt liv känns komplett.
Jag har aldrig någonsin känt en sån stark kärlek till någon som kärleken till dig!
Lyckan när jag ser dig är obeskrivlig och man vill knappt sova för man missar tid att vara med dig.
Du är verkligen det bästa som någonsin hänt mig och du ger mig så mycket genom att bara finnas!
Lyckan att veta att du är min, att jag ska få se dig växa upp , lyckan som jag känner när du tittar på mig eller hålla om mitt finger är helt obeskrivlig! Nu är det min tur att leva livet och jag kommer leva livet med dig!
Du är det viktigaste och jag kommer göra allt för dig min älskade dotter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar