tisdag 14 augusti 2012

Veckoplanering

Den här veckan har jag tänkta att försöka ta det så lugnt som möjligt. bara vila upp mig.. Men nästa vecka är det fullrulle!

Måndag: Färga håret, handla hem lite små grejer.

Tisdag: Min blivande man fyller år! <3

Onsdag: Emma kommer!! :) Ska även försöka handla hem det sista köttet osv då. Ska även fixa provsminkningen då.

Torsdag: Fixa naglarna, hämta Leo i Karlstad <3 sen övning i kyrkan, fika festlokalen och min man lämnar mig för att inte se mig förens Pappa leder mig fram till altaret i kyrkan! <3

Fredag: Min födelsedag OCH bröllopsdag! Dagen D. Som jag längtat! Kan inte fatta att det gått så fort, den här förmiddagen kommer gå i rasande fart. Frukost med brudarna, fixa hår, smink, klä sig, fixa tärnor och ja, jag kommer nog dö av nervositet där ett tag.

Kan ni förstår? Det är 10 dagar kvar tills jag blir fru <3

Bild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar