måndag 13 augusti 2012

I Lördags så ...

I Lördags så ringde Mamma och frågade om vi skulle ta en fika (Jag visste redan vad som väntade) men Sebastian visste inte allt för mycket. Vi gick ner på stan och fikade med Mamma sen när klockan blev runt två så stormade det in massa folk när vi satt där och pratade!

Mig var dem rätt snälla mot så jag fick mig bara en tiara och en slöja som underbara Ebba hade fixat :)

Sebastian blev det värre med, han fick på sig en "ursnygg" långkjol och ett väldans snyggt linne ;) Jajust ja! Handväska också.

Där skildes vi åt, killarna gick hem till min syster och vi tjejer gick hem till Carro <3

Där satt vi och drack, sen kom det en tjej från Mary Kay och vi fick fixa fötter/händer, så det blev som ett litet spa :) Riktigt mysigt.

Sen blev det tårta, SNOPPTÅRTA! Som Ebba hade fixat så fint ;)

Vi drack och skrattade och hade verkligen jätte trevligt.

Efter ett tag så gick vi ner på stan eller ja, jag åkte bak på Carros perobil XD (Kan ju säga att jag har fortfarande ont i röven efter att ha suttit där bakpå i säkert en halvtimme!

Där på stan så kommer min blivande man MITT ivägen med en skylt som han försöker visa alla bilar som åker förbi, han skulle sälja sånger, porträtt och kramar :) Lite fick han sålt i alla fall.

Sen åkte vi en sväng till och efter det bar det av till ett uteställe här i stan där vi åt mat. Maten var en riktigt besvikelse, riktigt kasst faktiskt! Men vad gjorde det när vi ändå hade det så trevligt :)
Vi blev även "förvigda" av Ebbas man Nicklas :)

Den blev en helt fantastisk dag med dans, skratt och allt som hör till med dem bästa vännerna och familjen! Jag är så lyckligt lottat som har så fantastiska människor runt om mig :)

Till och med min Pappa och Monica åkte ifrån Strömstad (ca 25-30 mil) för att vara med, det kan jag kalla för att man ställer upp :)

Tack igen för en askul kväll! Älskar er!! <3

 BildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar