fredag 3 augusti 2012

dÅLIG

Har varit väldigt dålig uppdatering här bland annat för att jag inte har mått så bra.

Igår hoppade Sebastians Bestman av och det är ju sådär lagomt typiskt sisådär när det är 3 veckor kvar! en som tur är finns det snälla personer som ställer upp på honom :)

Hade tagit lite bilder på blomsterflickornas klänningar men så hittade jag inte kameran så jag kunde ladda upp bilderna! Får fixa det lite senare ikväll.

Måste bara säga! En av mina läsare ska gifta sig imorgon :) Ser verkligen fram emot att få se alla vackra bilder från deras bröllop! All lycka till er <3

2 kommentarer:

  1. såklart det är dig! :) Lycka till <3

    SvaraRadera
  2. oj oj låter som vårat bröllop det.. våran bestman baka ur för 1 vecka sen.. en fucking vecka innan.. kunde han liksom inte kommit med det lite tidigare.. men vi löste det tur som var på 1 timme. ha ha...så ny bestman....hmmm kan det vara mig som du menar som gängar mig imorgon ha ha ha

    SvaraRadera