fredag 12 juli 2013

Gokväll!

Det har varit en riktigt bra dag!
Vi var till Karlstad en sväng med Maria där vi shoppade lite, köpte mig fina träningskläder för att få lite motivation till träning! Sagt och gjort så tig vi oss en riktigt rask promenad på lite över en timme nu på kvällen. Imorgon när vi vaknar blir det ut igen! Jag SKA  klara det, jag vet det. Har ni några bra tips på att hålla sötsuget bort? Något recept på nått gott och nyttigt som ni gärna vill dela med er av? :)
Nu på kvällen har vi packat massor med varor medans Vienna sover i vagnen bredvid oss .
Idag, den 13e är min lilla tjej hela tre månader! Det går så fort.
Så med andra ord så har det varit en riktigt bra dag.
Så nu får det bli att verkligen försöka ligga i att gå ne

3 kommentarer:

  1. Ät massa frukt. Vatten har jag fått höra kan få bort sötsuget också, att när du känner sötsug, så tar du ett glas vatten.

    SvaraRadera
  2. Testa fullkorn knäckebröd , ägg, keso och toppa med purjolök (inget smör på knäckebrödet) bra som lunch eller kvällsmat. Ett glas vatten..mvh Cecilia

    SvaraRadera
  3. det kan vara värt att prova ett kosttillskott med zink och magnesium

    SvaraRadera