söndag 14 juli 2013

Dag 2

Skulle börja dagen med en promenad kvart i sju men efter en stund märkte jag att katten följt efter så det va bara att vända om och Vienna var riktigt grinig så var tvungen att försöka ge henne lite mat men hon ville inte ligga i vagnen ändå så väkte Sebastians som fick ta henne så jag kunde gå ut.
Så jag tog på mig träningskorna och gav mig ut med hög musik i lurarna.
Promenaden blev lite över milen och jag känner av dwt riktigt i ryggen, jag har nog helt fel teknik så får lätt ont men ska ändå ut på en promenad sen igen!
Frukost blev två bananer och sen när jag kom hem blev det lite lunch som bestod av sallad och kyckling. JUST JA! en halv ruta mörk choklad också :( (faaan!)
Idag är jag inte lika sugen på cola som jag var igår , har bara riktigt mycket huvudvärk.
Nej nu ska jag klä på Vienna för sen kommer Mamma och ikväll ska jag sätta mig och beställa lite grejer :)
Ha det bra alla! Kram

2 kommentarer:

  1. HejAngelica!
    Det brukar vara samma för mig både med katt och rygg :) . Men jag har märkt att det är bara när jag går på asfalt som jag får så ont i ryggen, aldrig i kuperad terräng eller typ elljusspår. Lycka till med tränigen.GM

    SvaraRadera
  2. När man börjar och gå långpromenader ska man helst gå off road så att säga. undvika så mycket asfalt som möjligt. Skogen är bäst för kroppen att gå runt i.

    SvaraRadera