torsdag 20 september 2012

Kärlek! <3

Sitter och tänker tillbaka på bröllopet! Gud vilken fantastisk dag det blev till slut. Men oj vad problem det var innan, kan inte förstå att vi klarade oss igenom allt. Alltid när jag tänk på att gifta mig förut har jag alltid velat att det skulle vara precis allt! Trodde att allt var tvunget att vara tokdyrt och bara ha det alldra bästa! Men vet ni vad? Det bästa för mig var att min helt underbara Pappa följde mig fram till altaret, min blivande man som jag älskar tusen varv runt jorden och tillbaka, stod där framme och väntade på mig, min helt fantastiska Mamma som lagade massor av mat och stöttade mig och hjälpte mig när jag tyckte det var för jobbigt, min bästa syster som inte vek ifrån min sida en enda sekund! Stöttade och hjälpte mig med precis allt och Sebastians underbara Mamma som också hjälpte till :) Jag måste verkligen säga att jag längtar tillbaka till den dagen, önskar jag fick uppleva det igen och igen! Mathildas lycka över att få åka med Farfar i den häftiga bilen, den goda maten, tårtorna och såklart festen efter! helt oslagbart! Tack för att ni gjorde den här dagen möjlig för oss! Mina fina tärnor, mina vänner, min familj och bekanta! Ni är ljuset i mörkret och jag har aldrig sett så ljus på livet som jag gör nu! Sebastian har gett mig allt och lite till! Jag älskar dig nu och för alltid <3

Bild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar